Urodziny bloga.

   Minął prawie rok od kiedy zacząłem pisać coś bardziej ambitnego, niż moje przemyślenia.  Opowiadania wręcz przejęły ten blog. Przez ten czas dużo się nauczyłem, choć nadal dużo pracy przede mną, mam nadzieję, że starczy mi cierpliwości i weny. Tu podziękowania należą się użytkownikom opowi.pl, bardzo często nie zgadzam się z nimi i mam przeciwne poglądy, to jednak dużo wnieśli do mojego warsztatu.  Pierwsze wpisy dotyczące "Wędrówki Dusz" wyglądały bardzo koszmarnie, o czym sam przekonałem się nabierając odrobiny doświadczenia.
  Długie kreski, przecinki, konstrukcje, powtarzanie, za dużo zaimków. Nie sądziłem, że to takie trudne, mimo to kocham pisać, tworzyć historię w swej głowie. Mam naprawdę radochę, naciskając klawisze. Sam nie wiem, jak się fabuła potoczy, tworzę ją na bieżąco, działając tylko na schematach. Wracając jednak do podziękowań, nie będę wymieniał szczegółowo, zbyt wielki margines błędu, by to uczynić. Jednakże te osoby będą wiedzieć do kogo kieruje tę podziękowania.
Wszak nie wszystko idzie tak, jak zakładałem. Wiele serii porzuciłem z braku pomysłów, nie które skręciły w złym kierunku, czytelników też ciągle mało (nadal się ogromnie cieszy z tych, których mam. Dla nich nadal tworze.). Mimo to nie zamierzałem przestać i będę próbował nadal pisać, liczę że nadal będziecie czytać moje bazgroły. :)
   Gdybym był jakimś większym blogerem, czy pisarzem pewnie urządziłbym na urodziny jakiś konkurs, niestety dla kogoś takiego, jak ja jest to niewykonalne. Jednak chce w jakiś sposób uczcić, że pomimo mego słomianego zapału nadal kontynuuje i nie zrażam się (co jest naprawdę dziwne).
     Skończę pierdzielić (jak to moja babcia mawiała) i przechodzę do rzeczy.
 Jedyne, co mogę zaoferować jest ankieta co do serii, która w przyszłości wejdzie do losowania (aktualnie trwa już ankieta, co do nowej serii, wiec niestety to, co stworzycie przejdzie do późniejszego losowania.).
Macie do wyboru:
-gatunek
- charakterystykę bohatera i bohaterki.
Ankieta potrwa do moich urodzin, to jest 07.11.2019. Mam nadzieję, że znajdziecie czas.
Oto link:
https://forms.gle/ff5GKk9934hTqGiWA

Dzięki za wszystko i zapraszam do głosowania.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mur (zakończone I)

Mur-Część III-Rozdział 3

Droga Wojownika-Rozdział 2

Mur-Część III-Rozdział 17

Mroczny Cień

Małe ogłoszenie do ludzi pióra.

Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 19

Major – Rozdział 2

Mur-Część III-Rozdział 4