Zakończenie "Mur", nowa seria.

Po pięciu miesiącach wreszcie ukończyłem "Mur" (nadal pozostają poprawki, ale historia ukończona, przynajmniej w pierwszej części). Kto, by przypuszczał, że tekst napisany na TW okaże się, tak długą serią. Czułem ogromną radość z jego pisania i w przyszłości zapewne wezmę się za drugą część, jednakże na razie przerwa na inną opowieść. Dzięki za czytanie i przepraszam za liczne błędy, staram się rozwijać, lecz nadal długa droga przede mną. Mam nadzieję, że kolejna seria, wyłoniona z ankiety również przypadnie do gustu. Pozdrawiam czytelników i życzę miłej lektury.
(Pozostała ankieta o przyszłościowej serii, zapraszam do głosowania.)

Następną serią jest:
Upadły! Zdobył 77,8% głosów. Nie spodziewałem się tego w ogóle. Zaskoczyliście mnie.
Na drugim miejscu:
Maska z 22,2%.
Od następnego tygodnia wpada Upadły, zapraszam do czytania, jeśli oczywiście wena pozwoli. :)
Upadły- link pierwsze rozdziały już są. Kontynuacja od poniedziałku.
https://slowawpamieci.blogspot.com/2019/03/upady.html


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mur (zakończone I)

Mur-Część III-Rozdział 3

Droga Wojownika-Rozdział 2

Mur-Część III-Rozdział 17

Mroczny Cień

Małe ogłoszenie do ludzi pióra.

Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 19

Major – Rozdział 2

Mur-Część III-Rozdział 4